مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 22:502024-01-13اجتماعي

در 12 محور کوهستانی گیلان برف می بارد/ محور آستارا - اردبیل مسدود شد


مدیرکل راهداری گیلان، با اشاره به بارش برف در 12 محور کوهستانی استان، گفت: محور آستارا - اردبیل در محدوده حیران به دلیل کولاک و یخبندان مسدود شد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری گیلان، با اشاره به بارش برف در 12 محور کوهستانی استان، گفت: محور آستارا - اردبیل در محدوده حیران به دلیل کولاک و یخبندان مسدود شد.

غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در راه های مواصلاتی استان گیلان، اظهار کرد: شاهد بارش شدید برف در سه محور پونل - خلخال، اسالم - خلخال و بهارستان - آقچای هستیم.

وی ارتفاع برف در سه محور مذکور را به ترتیب 15، 25 و 25 سانت دانست و افزود: در 9 محور کوهستانی گیلان نیز بارش خفیف برف گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به بارش پنج سانتی برف در محورهای آستارا - تالش، شوک - ملکوت، بلوردکان - خصیب دشت و ماسال - گیلوان، تصریح کرد: در محورهای زیاز - شوک و رودسر - لات محله نیز 10 سانت برف باریده و محورهای سیاهکل - دیلمان و فومن - ماسوله و شفت - امامزاده ابراهیم سفیدپوش شده است.

نیک فهم از بارش باران در سایر محورهای مواصلاتی گیلان خبر داد و متذکر شد: محور آستارا - اردبیل در محدوده حیران به دلیل کولاک و یخبندان مسدود شد؛ محور پونل - خلخال(زندانه به سمت خلخال) نیز به دلیل نبود ایمنی کاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در 12 محور کوهستانی گیلان برف می بارد/ محور آستارا - اردبیل مسدود شد

در 12 محور کوهستانی گیلان برف می بارد/ محور آستارا - اردبیل مسدود شد